woensdag 21 augustus 2013

Miss You

Ik had een erg leuk idee voor een geëmboste kerstkaart voor de embossing-challenge bij Crazy for Cas, maar oh jee, ben de doos met kerststempels kwijt. Na de verhuizing heb ik die niet meer gezien, kan me ook niet herinneren deze te hebben uitgepakt. Vreselijk balen dus.
Dus moest ik iets anders verzinnen.
De voorkant van deze kaart heb ik gestanst met de Doily Heart van Cheery Lynn. Hier overheen heb ik met rood embossingpoeder een groot hart geëmbost. Vervolgens het kleine hartje gestanst (Nellie Snellen) en met transparant embossingpoeder een tekststempeltje van WOW geëmbost.
 
stempel

6 opmerkingen:

  1. Een PRACHTIG geëmbost ♥-kaartje is dit Carola.
    Enneh.....succes met je zoektocht naar de doos met kerststempels.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er stijlvol uit. Leuk dat je meedoet bij CFC. Hopelijk vind je die doos met kerststempels nog terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw prachtig gedaan.
    Wie zoekt die vindt,
    dus nog maar even verder zoeken je komt hem vast weer tegen.
    Succes.
    Fijn weekend.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw prachtig gedaan.
    Wie zoekt die vindt,
    dus nog maar even verder zoeken je komt hem vast weer tegen.
    Succes.
    Fijn weekend.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow een hele mooie stijlvolle kaart hoor. Leuk dat je meedoet bij crazy for CAS.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heek verzorg en sjiek! En je kerststempels al terug gevonden??
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor langskomen en het achterlaten van je berichtje.
Thank you for stopping by to leave me a comment.
Groetjes / Greetings Carola

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...