maandag 19 augustus 2013

Merry Christmas

Carla, welkom op mijn blog.

Bij Fadengrafik loopt een leuke challenge waarbij je een kaart met een borduring moet maken. Het patroon kan ook op die pagina gedownload worden.
Dit is mijn versie geworden, een kerstkaart waarbij ik het patroon in rood en groen glansgaren en zilver metallic heb geborduurd (Madeira).
Vervolgens heb ik met de Floral Punches een aantal bloemen gemaakt, blaadjes Pointsetta van Magnolia Doohickey's en Star Swirl van Nellie Snellen. De kaars is van Joy! en de tekst van Marianne Design.
Verder hier en daar een kraaltje en wat Stickles Crystal.
 
 
 

13 opmerkingen:

  1. Een PRACHTIG kerstkaartje Carola in de echte kerstkleuren. Wat doen die bloemenponsen van Nellie het GOED.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Carola,
    Wat is je kaartje prachtig geworden, heel mooi als kerstkaart..prachtig..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een bjoetie van een kerstkaart leuke details.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi borduurwerk Carola mooie kerstkaart

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw Carola, wat mooi, schitterend,zo mooi hoe je het patroon gebruikt hebt en geborduurd,een prachtige kerstkaart. O wat ben ik blij met jou, dank je wel voor het meedoen aan de challenge van de Fadengrafik

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi dat borduurwerk. Je had ook een borduurrand kant en klaar gekocht, waarvan je niet wist werk merk die was. Ik heb die namelijk ook, en die is van Nellie Snellen. Afgelopen zaterdag heb ik een kaart geplaatst met dat borduurwerk. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Leuk dat borduren er op deze manier op verwerkt.

    Groetjes vanaf Terschelling
    Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sehr schöne Karte.
    Vielen Dank für Deine Teilnahme an der 45. Challenge.

    Gruß BAstelfeti

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig kerstkaartje heb je gemaakt.

    Dank je wel voor je deelname aan de fadengrafik challenge.
    Groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Eine wunderschöne Karte hast du gestaltet. Mit den Kerzen ist sie so schön Nach Weihnachtsstimmung. Vielen Dank für deine Teilnahme an der Fadengrafikchallenge.
    Lg nadja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ook een erg mooie uitvoering van het patroontje!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt en je hebt het patroon zo mooi verwerkt. Ook je details, zoals de bloemen vind ik ontzettend mooi. Leuk dat je meedoet bij de Fadengrafik. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende kaart heb je gemaakt.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge van de Fadengrafik.
    Lieve groetjes
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor langskomen en het achterlaten van je berichtje.
Thank you for stopping by to leave me a comment.
Groetjes / Greetings Carola

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...