maandag 27 mei 2013

Just for you

Voor mijn vriendin in Zweden heb ik deze kaart gemaakt. Dit is tevens mijn tweede inzending voor 'Crazy for CAS', een kaart Ton sur Ton. Deze keer in het wit met een pergamano-achtergrond. Mijn eerste pergamano-creatie trouwens, erg leuk om te doen, hier ga ik me meer in verdiepen.
Voor deze achtergrond heb ik grid-06 gebruikt en de Flower Fantasy mal van Marianne Design (LR0128).
Deze bloem en blad heb ik uit wit cardstock en uit perkament-vellum gestanst. De perkament-bloem heb ik geciseleerd. De tekst is geschreven met Tinta wit.

 


11 opmerkingen:

  1. ik vind deze kaart heel erg mooi

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan hoor. Leuk he, pergamano. Geeft een mooi effect.
    Bedankt voor het meedoen bij Crazy for Cas.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Carola, ik dacht dat pergomano helemaal uit was, maar nu ik deze prachtige kaart van jou zie geloof ik er niets van, wat is dit mooi gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi, Carola. Als dat je eerste is dan vraag ik me af wat we nog allemaal gaan te zien krijgen. Ik heb het een paar keer geprobeerd en ik breng er niets van terecht.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooie kaart en weer eens iets anders met pergamano

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze is ook mooi!
    Leuk dat je nog eens meedoet bij Crazy for CAS.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi zeg. Leuk dat je meedoet bij crazy for CAS.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi effect zo alles in het wit.
    Bedankt voor je deelname aan Crazy for CAS.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wit op wit, niet makkelijk, jij bent er mooi in geslaagd !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WIt,wit en wit ! Moeilijk!!!!!!!!! Jij bent er heel goed in geslaagd !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is dit mooi zeg! Echt geen woorden voor.....


    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor langskomen en het achterlaten van je berichtje.
Thank you for stopping by to leave me a comment.
Groetjes / Greetings Carola

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...