maandag 3 december 2012

Luciferdozen

De luciferdozen zijn populair. Deze drie heb ik op bestelling gemaakt en zijn weer heel anders dan die van vorige week.
Het achtergrondpapier komt uit een kerstpatronen kartonblok van de Action.
De tekst is gesneden met de silhouette.

De bloem is gemaakt met de mal pointsettia van Magnolia Doohickey's en stacker flowerleaf van Cheery Lynn. De blaadjes heb ik bewerkt met rode embossing en hologram embossing. Bovenaan heb ik een stickerrand geplakt van Victoria's design house. De tekst is bewerkt met Stickles frosted lace.

Het witte takje is wit geëmbost. Het dorpje is met groene embossing bewerkt en 3D snoweffect.
De bloemetjes zijn gemaakt met de floral punch (Nellie Snellen) en bewerkt met Stickles icicle. De tekst is bewerkt met Stickles holly. Het stickerrandje is van Avec.

Deze mooie schaatsen kreeg ik van een hobbymaatje (Marianne Design). Het geëmboste gedeelte heb ik bewerkt met witte embossingpoeder. De tekst glimt door de Stikles chrystal.

11 opmerkingen:

  1. Hoi Carola,

    Wat zien je lucifersdoosjes er mooi uit..super..allemaal verschillend..super...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze mooi Carola,je hebt er prachtige versieringen op de lucifersdoosjes gemaakt.
    Ze zien er héél mooi uit.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie dozen heb je gemaakt. Gebruik zelf weinig lucifers, maar ik vind het wel heel mooi, vooral die met de bloem.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn heel erg leuk!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk iemand uit het noorden die nog begrijpende taal schrijft ook. Zo zien we hier eens iets anders passern als hetgene in Belgie en Nederland voor handen is. Bovendien maak je nog supermooie dingen ook. Ben dus maar volger geworden.

    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor langskomen en het achterlaten van je berichtje.
Thank you for stopping by to leave me a comment.
Groetjes / Greetings Carola

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...