woensdag 12 december 2012

Kerstdoosjes

Welkom Patricia, leuk dat je volger bent geworden.

Vandaag is het koud, -22 en is er weer veel sneeuw gevallen dat waarschijnlijk tot april blijft liggen. Dus dat was vanmorgen weer de sneeuwruimen. Niet erg hoor, zolang het nu nog poedersneeuw is en de temperatuur niet boven 0 komt want dan wordt de sneeuw erg zwaar. Terwijl het buiten nu weer sneeuwt zit ik gezellig binnen, kaarsjes en achtergrondmuziekje aan en te knutselen, want er moeten nog een aantal bestellingen af voor de kerst.

Dit kerstdoosje had ik al eerder gemaakt, in creme/rood. Ik moest er nu 6 op bestelling maken. Deze zijn wit/rood, het papier is van Reprint. De sneeuwvlok in de deksels heb ik gesneden met de silhouette.
De 3 vensters zijn gestanst met een malletje van Santas Workshop, hierachter heb ik mika geplakt.
De teksten op de tags heb ik geprint en gestanst.
Verder heb ik diverse snowflake ponsen gebruikt van Martha Stewart.

11 opmerkingen:

  1. Hallo Carola -22 graden ooo wat koud, maar ik mij goed voorstellen hoe mooi het is met de sneeuw, jij lekker freubelen heerlijk.
    De doosjes zijn in deze kleur ook prachtig.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, Carola, wat koud, heb je daar last van of went het en goed kleden.
    Het ziet er wel prachtig uit al die sneeuw.
    Je doosjes zijn prachtig geworden zeg, lekker fris van kleur ook.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige doosjes Carola,wel weer wat anders dan kaarten,maar ook ontzettend leuk om te doen.
    Veel sterkte met de sneeuw en de kou,hier ligt een laagje van ong. 4 cm vind het al meer dan genoeg en is het min 4.
    doe mij maar de zomer!!!!!!!!!!!!!!!

    groetjes Willie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Carola,

    WOW..wat een mooie serie doosjes zijn dit..super en de sneeuw en de kou...brrrr..ik vind het hier al zo koud...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. -22 ik durf er niet aan te denken, hier bibberen wij al als de temperaturen het vriespunt bereiken. Het ziet er wel prachtig uit maar ik geniet dan liever van het plaatje. Je doosjes zien er super uit, ik begrijp best dat de mensen ze bij u bestellen.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ze zien er super mooi uit
    en de sneeuw daar ook
    maar ik moet er niet aan denken om door die sneeuw naar mijn werk te moeten rijden glibber de glibber

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kadoverpakking heel feestelijk , maar wat lees ik
    -22 oeps geef mij dan onze -2 C graden maar , vanmorgen erg glad
    maar ik kan er nog met de fiets door heen komen naar het werk.
    Nou het zonnetje schijnt nu de skibril op en werken maar ; )

    Warme wintwrgroetjesss van Epie (uit het hoge noorden)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtig Carola heel mooi gemaakt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een sneeuw!! prachtig gezicht.
    wat heb je mooie kerstdoosjes gemaakt. ziet er goed uit.
    heb wat blogberichten gemist....knap hoor om zo de lucifersdoosjes te versieren. je hebt maar een kleine oppervlak.
    je paarse kaart is prachtig gemaakt met die stans.
    heel mooi!!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend die sneeuw! Maar voor mij toch wel wat te koud! Wat heb je weer een mooie creaties gemaakt. Leuk dat je zo veel opdrachten hebt. Dat geeft een goed excuus om veel te knutselen, haha.
    Hartelijke groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie doosjes heb je gemaakt super!
    Ik ben blij dat hier niet zo veel sneeuw ligt.
    Je luciferdoosjes zijn ook erg leuk
    groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor langskomen en het achterlaten van je berichtje.
Thank you for stopping by to leave me a comment.
Groetjes / Greetings Carola

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...