zaterdag 17 november 2012

Black & White +1

Bij Mi CAS es su CAS weer een leuke challenge: "black, white and a color".
Dit is eigenlijk voor het eerst dat ik met zwart en wit werk, best een mooie combinatie.

De stempel "Constellations" van Penny Black is met een clear embossing stamp pad gestempeld en wit geëmbost. Hierin heb ik witte en een enkele rode pearl aangebracht met liquid pearls.
De tekststempel (Joy!) is ook wit geëmbost.

Na deze challenge kaart ben ik nog even doorgegaan met kaarten in dezelfde stijl.

Zwart gestempeld met witte en goudkleurige liquid pearls. De tekststempel is ook van Joy!. 

Gestempeld en wit geëmbost, met witte en goudkleurige liquid pearls. De tekst is geprint.

Zwart gestempeld met witte en rode liquid pearls. De tekst is geprint.

16 opmerkingen:

  1. Oh wat zijn ze leuk! Helemaal geweldig. Ik zou niet kunnen zeggen welke variant ik het mooiste vind, ze zijn allemaal heel mooi. Heel tof dat je je kaarten "showt" bij onze Challenge van MCSC.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whaw, wat mooi! Ze zijn schitterend! Leuk dat je met ons meedoet bij MCSC!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie serie kaarten. leuk om te zien dat je met 1 stempel verschillende soorten kaarten kunt maken. Liefs,,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauwie, geweldig. Vind ze allemaal mooi., leuk dat je meedoet aan de MCSC Challenge
    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Carola,
    Wat spermooi is dit..ik vind ze alle 4 prachtig en..de mooiste vind ik..Veel Liefs..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super! Dat heb je knap en stijlvol gedaan! Bedankt voor je deelname aan MCSC!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. In één groot woord PRACHTIG Carola ,wat heb je dit schitterend gemaakt.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wow Carola prachtige kaarten, super.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh deze zijn leuk! Bedankt voor je deelname aan MCSC. liefs LIanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zijn erg mooi Carola top
    groetjes josje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat mooie kaarten Carola , gelijk en toch verschillende
    kleurtjes allemaal , prachtig hoor !! Het heeft hier
    vanacht best gevroren*,mischien de 11 stedentocht ??

    Fijne week gewenst van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw mooie kaarten hoor. De kaarten met de zwarte achtergrond vind ik persoonlijk het mooist maar dat is denk ik ook omdat de bloemen er daar net iets meer uitspringen. Bedankt voor je deelname bij MCSC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende serie kaarten! Leuk dat je weer mee doet met MCSC

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor langskomen en het achterlaten van je berichtje.
Thank you for stopping by to leave me a comment.
Groetjes / Greetings Carola

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...