maandag 1 oktober 2012

Zonnebloem-2

Dit is mijn 2e zonnebloemkaart voor Nadia's Challenge Blog, deze keer een 3D-piramide.
TIP: (oude) oogschaduw, vooral die met een glimmertje erin, kan perfect gebruikt worden om bijv. kaarten te decoreren.
Eerst heb ik de kaartranden en klimop gestempeld met VersaMark en met bronskleurige oogschaduw bewerkt, vervolgens gefixeerd met fixatiefspray. Nadat de kaart gedroogd is, is ook de lucht van de fixatief verdwenen.
Vervolgens heb ik de kaart afgewerkt met de piramide (Studio Light), peel-off stickers en strass-steentjes.


  

11 opmerkingen:

  1. Hoi Carola ook dit kaartje is weer prachtig, bedankt om mee te doen met Nadia's Challenge

    Groetjes Nadia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kaart Carola. bedankt voor het meedoen bij Nadia's challenge.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bijzonder dat je ogenschaduw kunt gebruiken.
    Jou kaart eronder vindt ik Wauw, wat is die mooi gemaakt.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig je kaart staat er nu,toen ik vanmiddag bij je kwam kijken stond deze prachtige kaart er niet op.Dus Carola kan ik toch mijn berichtje plaatsen,je hebt je kaart schitterend gemaakt
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Carola, ik heb even op je blog rondgekeken. je maakt super mooie creaties! En ik maar klagen dat de volgende hobbywinkel nu 45 minuten fietsen bij mij vandaag ligt. 230 km is heel wat meer!
    Leuk he, dat we gewonnen hebben.
    Hartelijke groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Carola ,
    Prachtig is je kaart geworden en wat je alllemaal
    met gewone oogschaduw kan doen zeg !! Ben al even
    op de fiets door weer en wind gegaan om behangpapier.

    Lieve groetjes van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooi kaartje, leuk met de takjes er naast

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart heb je weer gemaakt en bedankt om mee te doen met Nadia's challenge
    Grtjs cristel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig kaartje! Leuk dat je meedoet met Nadia's challenge...
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een prachtig kaartje weer. Leuk dat je meedoet aan Nadia's challenge. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor langskomen en het achterlaten van je berichtje.
Thank you for stopping by to leave me a comment.
Groetjes / Greetings Carola

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...