zaterdag 27 oktober 2012

Awards gekregen

Deze awards heb ik gekregen van Willie

Aan deze awards zitten wat regeltjes:
  • bedank degene die je de awards gaf;
  • vertel wat over jezelf;
  • geef de awards door aan 3 andere bloggers;
  • laat een berichtje achter bij die gelukkige bloggers.
Wat ik met jullie wil delen:
  • Allereerst Willie, heel erg bedankt hiervoor, leuk dat je mij op deze manier in het zonnetje zet. 
  • Over mezelf: bijna 3 jaar woon ik nu met mijn dochter in het prachtige noord Zweden (Stockholm en dan nog 850 km naar het noorden).
    Ik hou van de lange winters met héél veel sneeuw bij een graadje of -10/-15 en picknicken in de vrije natuur, het hele jaar door (ook bij -15).
    Mijn grootste hobby is scrappen, samen met mijn dochter gaan we naar scrapevents en zijn we lid van de scrapclub. Ook lezen vind ik heel ontspannend, hoewel ik nu door mijn NLse boeken heen ben.
    Een echte lievelingskleur heb ik niet, alle kleuren vind ik mooi.
    Mijn favoriete gerecht staat wekelijks op tafel; verse zalm uit de oven met een kaviaar/cremefresh sausje.
    Huisdieren heb ik niet maar ik vind de Siberische husky's prachtige honden. Schitterend als je ze ziet rennen voor een (honden)slee.
    Het enige dat ik uit NL mis zijn de gezellige wekelijkse markten en hobbybeurzen.
  • Deze awards wil ik graag geven aan: JosjeIlse, en Epie.

5 opmerkingen:

  1. Bedankt voor de award erg leuk dat je aan mij hebt gedacht
    Groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vriendelijk dank voor de leuke awards ,
    een mooie kadootje van je ,zal proberen ze door
    te geven aan andere hobbyblogs !!

    Lieve groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt Carola voor de awards. Ik ben er blij mee. Ik zal ze zeker doorsturen naar andere bloggers. Liefs,,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi carola,

    Wat leuk dat je mijn 100ste volger bent geworden..super..
    en..inderdaad mijn man..raar hé..dat je daar dan gewoon over heen leest... Het bevalt je zeker prima in Zweden ??

    Fijn weekend, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb trouwens nog iets voor jou op mijn blog gezet. Kom je even kijken? Liefs,,

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor langskomen en het achterlaten van je berichtje.
Thank you for stopping by to leave me a comment.
Groetjes / Greetings Carola

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...