woensdag 19 september 2012

Kerst-easel

Het Hobbyjournaal heeft weer een leuke challenge: een easelkaart met een stempel of knipvel van Yvonne Creations.
Gelukkig had ik nog een Yvonne Creations knipvel liggen. Ik heb gekozen voor een ronde easelkaart.
Het designpapier is van Studio Light, er zit een klein glittertje in. De tekst heb ik wit geƫmbost. De bloemetjes zijn geponst met de floralpunch van Nellie Snellen. Verder heb ik distress gebruikt, stickels (icicle), plakpareltjes en een stukje kerstband.

 

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke easelkaarten. Ik heb zoiets nog nooit gemaakt, moet er ook maar eens aan beginnen. Kun je nog een beetje makkelijk aan materialen komen, of komt er veel uit Nederland?
    Groetjes,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Nelleke,
      Bedankt voor je reactie.
      Hier in Zweden zijn de dames gek op scrapbooking, metaaltape, decoupage, kaarten maken e.d. maar knipvellen en mallen van Marianne Design zijn hier een zeldzaamheid, evenals hobbywinkels (in het noorden). Oude behangboeken zijn hier heel populair, daar staan ze in het najaar voor in de rij (TIP!).
      Materiaal bestel ik online bij webshops zowel in Zweden als NL.
      Leuke is dat ik dan net even iets anders heb dan de dames hier.
      Groetjes Carola

      Verwijderen
  2. Leuk is je easelkaart Carola ,ik ga je volgen ,Pink ribbon is ook een deel van mijn leven,jij hebt het op je blog ik ben er dagelijks mee bezig mijn roze lintje zit als magneet op de koelkast, met borstkanker ben ik nog steeds niet klaar.Ik doe aan een Wetenschappelijk onderzoek mee let wel dat duurt 6 jaar,maar alles voor het goede doel en zeker voor de toekomst.Sorry ik dwaal af, ik hoop dat ik een leuk contact met je krijg en mooeie kaartjes laat zien.
    lieve groetjes Corrie
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor langskomen en het achterlaten van je berichtje.
Thank you for stopping by to leave me a comment.
Groetjes / Greetings Carola

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...