maandag 25 juni 2012

HJ challenge Woezel en Pip

De challenge van Hobbyjournaal: maak een kadoverpakking met een Woezel en Pip knipvel.
Deze kaart heb ik gemaakt, met een geldpocket aan de binnenkant.
Als achtergrond papier, blauw en gestreept, heb ik behangpapier gebruikt.
De "2" heb ik gesneden met de silhouette.




Hoi ik ben Esther.

Ik ben 12 jaar oud en zit in Zweden op school.
Samen met mijn moeder knutsel ik vaak en gaan we naar leuke workshops waar ik nieuwe technieken leer.
Ik mocht meedoen met deze Woezel en Pip challenge van Hobby Journaal.
Voor mijn beste vriendin die in juli jarig is heb ik dit pennenbakje versierd met Woezel en Pip met stiften en kleurpotloden als kadootje.










Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor langskomen en het achterlaten van je berichtje.
Thank you for stopping by to leave me a comment.
Groetjes / Greetings Carola

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...